Forum Klanu, którzy przesiaduje na serverze Andeeria.
Członek
Porada no. 1: NIE GRAĆ MAGIEM xD
Offline
Hmm... Na początku wypada bym przeprosiła xD miało być w niedziele, a wyszło 27 dni później
Na początek:
Ice mage to postać dobra na instancje i do masowego bicia mobów (choć na BG też nie jest zła ;]), problemy pojawiają się przy duelach.
W co warto inwestować?
Jeśli chodzi o statystyki to najlepiej w inteligencje, gdyż mana coraz szybciej się kończy, a niewiele się jej dostaje, spiryt - szybsza regeneracja i rzucanie czarów (może mało zauważalne, ale jednak daje efekt), można też w staminę, ale niewiele to zmienia.
Jeśli w punkty doświadczenia, narazie mam dosyć niski poziom i nie za wiele mogę o tym powiedzieć, ale na samym początku polecam dawać w Improved Frostball (przyśpiesza cast speed), a później w Frostbite, najlepiej jak najszybciej wszystkie 3 pkt. Jest bardzo przydatne, gdyż dodaje do naszych czarów lodu umiejętność, która może przymrozić przeciwnika do ziemi (działa nawet przy aktywnym buffie Frost armor), oczywiście jest na to odpowiedni procent szansy, ale im wyższy lvl maga tym częściej się to udaje
Przydatna jest też umiejętność Ice Veins, która polega na tym iż dostajemy tymczasowego buffa (chyba 30 sec, ale nie chce mi się sprawdzać ^.^), który wspomaga cast speed i obrażenia z magii lodu. polecam również wybierać Cold snap, Ice Shards i Permfrost. Zalecam dążenie do Ice barrier, czyli do bariery, która na początku pochłania ponad 400 obrażeń.
Taktyka
Hmm... Do niej powinien każdy dążyć sam, gdyż każdy ma inny styl gry
No cóż... Narazie jestem tyle w stanie dać, gdyż sama jeszcze się uczę grać ice mage ^.^ może to nie jest najsilniejszy mag, ale na słabego też nie wychodzi
Miłej gry i udanego zamrażania ^.^
Offline
Magowie z Warcrafta skoncentrowali swoją moc wewnątrz Dalaranu. Po zniszczeniu tegoż królestwa przez Płoniący Legion, ich cząstki mocy dotarły nawet do odległych zakątków świata.
Mag jest bardzo ważnym i pomocnym kompanem. Jedną z najpotężniejszych jego umiejętności jest „Polymorph”. Który pozwala wyłączyć z walki potworów atakujących drużynę. Mag może również używać teleportacji, pozwala mu to na szybsze podróżowanie. Magowie mogą także robić jedzenie i picie, aby pomóc wszystkim szybciej zregenerować się po walce.
Zalety
* Może tworzyć Jedzenie i Picie
* Ma mocne czary Area of Effect (Masowego Zasięgu)
* Potrafi się teleportować
Wady
* Trudno walczy mu się z potworami odpornymi na zaklęcia
* Może być szybko i łatwo zabity w pewnych sytuacjach
* Może nosić tylko cloth armor.
Rola w drużynie
Jeśli szukasz kogoś, kto może wprowadzić do świata dużo bólu, Mag będzie dobrym wyborem. Z ich atakami żywiołów oraz arcane, bezpiecznie jest znaleźć wroga, który nie będzie odporny na dane zaklęcia. Obrażenia to imię stylu gry Maga, oni robią to dobrze. Ich arsenał zawiera trochę mocnych zaklęć do kontrolowania tłumu, a także korzystając z umiejętności, trzymać hordy z daleka, faktycznie te zaklęcia mogą być użyte na większości typów kreatur w grze, czyniąc ich dotychczas szalenie cennych do tej czynności. Nie mówimy ci jak masz grać, to jedna z fascynujących praktyk, aby codziennie odkrywać nowe tajniki.
Offline
A mnie się tam mag podoba ^^ Druid miał być tylko na spróbowanie, ale jakoś przy nim zostałem.
Mag frost jest idealny do grindowania, czyli bicia większej ilości mobów na raz. W pvp ma raczej małe szanse, ale magowie potrafią zaskakiwać ^^
Mag fire jest najlepszy jako dps ( moim zdaniem ), zadaje masakryczne obrażenia i jest bardzo dobry w pvp ( oczywiście zależy od przeciwnika, z rogue ma nikłe szanse ). Przydaje się na instancjach przy walce z potężnymi bossami.
Mag arcane... Tutaj nie mogę chyba nic powiedzieć, chociaż arcane może stanowić dobry "wspomagacz" do spelli fire i frost. Cóż nie grałem nigdy jako mag arcane, tylko tyle mogę powiedzieć.
Offline
Ojjjj. Mag Frost wymiata na kontaktowym PvP. Jego zamrażające tarcze, spowalniane ataki i obszarówki zabierają mi hp szybciej, niż jestem wstanie załapać, że to frost ^^
Natomiast w PvP odległościowym [ np. Hunter idący w MS - łuk ] ma nikłe szanse. Im dalej od takiego hunta, tym gorzej dla maga.
Offline
Możliwe że się z Tobą zgodzę, ale mnie jako magowi po przejściu z fire na frost dość ciężko szło w pvp.
Chyba głównie przez to że o wiele mniejsze dmg zadawałem
Szkoda, że mag nie może się leczyć. Jest clotherem przez co jest bardzo podatny na wszelkie obrażenia, mógłby mieć coś na wzór mana agate tylko żeby go to leczyło
Offline
Katharsis napisał:
Natomiast w PvP odległościowym [ np. Hunter idący w MS - łuk ] ma nikłe szanse. Im dalej od takiego hunta, tym gorzej dla maga.
a deep freeze to co?;p wlasnie mag frost przetrwa taki atak najlepiej
silą maga frost jest to, ze często nie daje oponentowi prawa do glosu ;p
a na bliskie dystanse najlepszy jest fire -.-
Offline
Jak walczyłam z Herką duela to to było banalnie proste Zjechałam Herkę, mimo, że miała wyższy lvl, a sama potrafiła załatwić nawet 2 hordziaków wyższych.
To chyba o czymś świadczy?
Offline
omg, przecież wiadomo że hunter > mag jakikolwiek.
Z autopsji wiem, bo jak z Horym arenki robimy to on zawsze unika huntów jak ognia i ja ich muszę ganiać xD
Offline
2 strzałki
- stunująca
- ssająca 3,5% many
Mag - dead
Offline
nie wiem czemu Hory tak boi sie huntow;p
wg mnie najstraszniejsi sa shamkowie, ktorzy zazwyczaj takich delikwentow healaja ;p (kiedys jak zostalem na arenie sam na sam z takim to 15 minut sie bilismy;x)
fakt, ze tym co w huncie straszne jest jego fizyczny atak dystansowy, ale przyciez wystarczy dac blink i skakac dookola takiego
a na stuny jest ice block i wtedy mozna przeciwnika poszczuc elementalem
gorzej ze w wolku hunter moze sobie odskoczyc ;f , ale i mag ma teraz deep freeza
dzis pojechalem huntera, ktory myslal ze uda mu sie mnie skampic( co prwada musialem skakac jak glupi i spamowac mana shieldem ale sie udalo )
ja nie wierze w zadne klasa A > klasa B.
Na kazdego jest sposob( no moze poza retriazem;f- tu trzeba sie modlic zeby akurat mial cd na banke ;p)
Offline