WarCry

Forum Klanu, którzy przesiaduje na serverze Andeeria.


#1 2009-03-23 17:10:14

Katharsis

Niania gildii ^^

10183085
Call me!
Skąd: Tarnowskie Góry
Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 389
Punktów :   
WWW

Instancje 70 Azertorh & Kalimdor

Karazhan


http://i44.tinypic.com/166wymu.jpg

Karazhan, znany również jako Wieża Medivha albo Wieża z Kości Słoniowej, jest opuszczoną twierdzą zlokalizowaną w południowej części Przełęczy Śmiertelnego Wichru. Wieża jest najbardziej znana dzięki swojemu ostatniemu mieszkańcowi, którym był Medivh, ostatni Strażnik Tirisfal. Po tym jak Medivh został zamordowany przez armię Stormwind, wieża sama zapieczętowała swoje wejście przed resztą świata. Ale ostatnio Karazhan ponownie się obudził - zło przejęło nad nim kontrolę, korytarze roją się od duchów i demonów... Obecność Medivha wciąż można wyczuć, nawet dekady po jego śmierci.
Karazhan leży w Przełęczy Śmiertelnego Wichru na sub-kontynencie Wschodnich Królestw w Azeroth. Istniał na długo przed tym jak Medivh tam zamieszkał. Nie wiadomo kto zbudował Karazhan i kto teraz zamieszkuje jego mury.
Podczas Pierwszej Wojny wieża była zamieszkana przez Medivha, jego rządcę Moroesa, kucharza i później przez ucznia Medivha - Khadgara. Również Garona Pół-ork tu mieszkała jako emisariuszka, w tym samym czasie gdy Khadgar pobierał tam nauki. Sargeras pozwolił Medivhowi na swobodne zarządzanie Karazhanem. Mówi się, że w wieży drzemie wiele niepokjących i dziwnych widm, a Moroes znany jest z noszenia specjalnych okularów, dzięki którym nie widzi zjaw. Wiele historii z rejonu Karazhanu opowiada książka Ostatni Strażnik.
Wydaje się, że ostatnio zagościła nowa siła w wieży, pomimo, że nie ma tam już Medivha. Powiązani z Karazhanem są Czarni Jeźdzcy z Deadwind Pass, choć rzadko się ich widuje. Nikt nie wie kto im przewodzi. Wiadomo jedynie, że poszukują Kosy Elune, potężnego artefaktu, który pozwala przywołać na ten świat podłego worgena.
Ludzie powiadają, że wszystkie linie promieniowania geomantycznego w Azeroth prowadzą pod Karazhan.

http://i40.tinypic.com/asca0.jpg
Worldofwarcraft.com o Karazhanie:
Zniszczona wieża Karazhan kiedyś była siedzibą największej siły Azeroth: czarnoksiężnika Medivha. Po jego śmierci straszliwe przekleństwo dotknęło wieżę i przyległe ziemie. Duchy szlachty z pobliskiego Darkshire przemierzają podobno korytarze, ukarane za swą ciekawość bólem większym niż śmierć... Bardziej niebezpieczne duchy czekają w bibliotece Medivha, w której to przywoływał demoniczne istoty by wykonywały jego rozkazy. Pomimo tego liczni śmialkowie, ale jednocześnie głupcy nadal ściągają do Karazhanu, kuszeni przez plotki o niewypowiedzianych sekretach i olbrzymich skarbach.

http://i40.tinypic.com/2woy80o.jpg
Uwagi
    *  Instancja jest wielka, można tam spotkać 12 bossów i 22 różnych NPC.
    * Instancja nie będzie wymagała (po wprowadzeniu patcha 2.4) aby każdy członek raidu posiadał The Master's Key, który uzyskuje się z ciągu zadań (nareszcie tylko jedna osoba w raidowym party musi posiadać klucz).
    * Oto bossowie i eventy niezbędne do przejścia: Moroes, Opera Event, Curator i Chess Event. Walka z pozostałymi zależy od wyboru.

Wejście na skróty
    * Zabicie Cienia Arana tworzy teleport do jego komnaty, dostępny u odźwiernego Bertholda.
    * Karazhan ma boczne wejście. Po wspięciu się na wieżę, na prawo od głównego wejścia (po drugiej stronie małego jeziorka), schody prowadzą do mostu i do drzwi, które są zamknięte aż do Operowego eventu. Niektóre rzeczy mogą zostać pominięte przy użyciu bocznego wejścia zaraz po Operowym evencie.
    * Laska Medivha - Atiesh, Greatstaff of the Guardian teleportuje grupę graczy do głównego wejścia Karazhanu.
    * Istnieje wejście dla służby z antresoli nad salą balową, które prowadzi do połamanych schodów. Wejście można otworzyć od strony schodów. Droga powrotna do kowala, żeby się naprawić, jest dzięki temu bardzo skrócona, jak również bliżej jest do Nightbane'a i portiera, który przenosi do komnaty Arana.

Moby
    * Tajemni Strażnicy
    * Banshee
    * Nietoperze
    * Mroczne Ogary
    * Smoki
    * Eredarowie
    * Piekielne Rumaki
    * Duchy
    * Grelle
    * Golemy Żniwiarskie
    * Ludzie
    * Mana Surge
    * Jaszczury Many
    * Orkowie
    * Szczury
    * Satyry
    * Cienie
    * Szkielety
    * Nietoperze
    * Kamienne Giganty
    * Sukkuby
    * Tigonowie
    * Trolle
    * Wilki
    * Worgeni
    * Widma


http://pl.wow.wikia.com/wiki/Karazhan


Jeśli kobieta odchodzi od zmysłów na Twój widok, musisz pogodzić się z prawdą, że jesteś Gey Elfem. Wiem... mnie też ten fakt boli. Tak bardzo Cię lubiłam... <mówi, wyciągając ostry topór dwuręczny>
"Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania"

Offline

 

#2 2009-03-23 18:30:07

Katharsis

Niania gildii ^^

10183085
Call me!
Skąd: Tarnowskie Góry
Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 389
Punktów :   
WWW

Re: Instancje 70 Azertorh & Kalimdor

CAverns of time


http://i41.tinypic.com/2cx6ion.jpg
Głęboko w Jaskiniach Czasu, przebudził się smok Nozdormu. Kiedy świat był jeszcze młody, brązowe smoki podjęły się ochrony labiryntu, monitorując przemijający czas aby zapewnić że delikatny ład czasu nie zostanie zachwiany. Ale teraz, prastary smok Nozdormu jest zaniepokojony przez to co dzieje się w jego ukochanych jaskiniach: mroczni agenci przemierzają ścieżki czasu aby zmienić przeszłość, teraźniejszość i przyszłość świata Azeroth.
W związku z tym, brązowe smoki zaczęły poszukiwać bohaterów którzy będą mogli zniweczyć plany zmiany przeszłości. Po raz pierwszy, podróżnicy wkroczą do siedziby Wiecznego, gdzie podejmą się misji powstrzymania sabotażu trzech najważniejszych historycznych wydarzeń:
Ucieczki młodego Thralla z twierdzy Durnholde, pierwszego kroku w jego drodze do zostania najpotężniejszym wodzem jakiego znali orkowie...
Epicka bitwa o Górę Hyjal, gdzie Jaina, Thrall, Tyrande i Malfurion skutecznie przechylili szalę zwycięstwa na swoją stronę w walce z okrutnym demonem, Archimonde...
I otwarcie Mrocznego Portalu przez szalonego czarnoksiężnika Medivha - wydarzenie które spowodowało wybuch Pierwszej Wojny i wpuściło do świata Azeroth orków.
Atak na ścieżki czasu rozpoczął się. Równowaga w czasie jest zachwiana, a jeśli przeszłość nie zostanie uratowana...
Nie będzie przyszłości


Jeśli kobieta odchodzi od zmysłów na Twój widok, musisz pogodzić się z prawdą, że jesteś Gey Elfem. Wiem... mnie też ten fakt boli. Tak bardzo Cię lubiłam... <mówi, wyciągając ostry topór dwuręczny>
"Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania"

Offline

 

#3 2009-03-27 14:34:36

 Ksb(ZL)

Członek

7895657
Skąd: Konin
Zarejestrowany: 2009-03-26
Posty: 27
Punktów :   

Re: Instancje 70 Azertorh & Kalimdor

Co do CoT to polecam wszystkim odwiedzenie OHL. Na 70 nie leci nic ciekawego ale jest to bardzo klimatyczna insta i robi duże wrażenie Ogólnie wyprawa do tej insty to fajna przygoda.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
zrodlo Samochody pożarnicze